Malé i oborově zaměřené firmy využívají internetový marketing k získání více zákazníků.

Diskuzní Fórum: CeskeForum




Použití internetového marketingu a marketingu jako takového, již není výsadou velkých firem. Význam tohoto nástroje a následný dopad začínají chápat a využívat střední a především i menší firmy. Přínosem je více relevantních zákazníků a tím i zvýšení objemu objednávek přes internet a online nástroje.

Dnes internetový marketing nabízí řadu podpůrných nástrojů i pro oborově zaměřené firmy. Výrazně se tak zvýšila četnost využití marketingových nástrojů právě ve specifických oborech, jako například stavebnictví, projektová, výrobní a zprostředkovatelská činnost.

Největším omylem firem, které se obávaly využití online marketingových nástrojů, byla jejich představa o finanční náročnosti využití internetového marketingu  v jednotlivých oborech bez dostatečného efektu pro dané podnikání. V současnosti je vše zcela jinak.

Firmy včetně těch oborově zaměřených díky vysoké konkurenci musí bojovat o své místo na trhu. V dnešní době nestačí být dobrý ve svém oboru a být přesvědčen, že si nás zákazník najde sám. Stále více si firmy uvědomují, že je důležité investovat do posílení svého jména a najít efektivní a zároveň levné řešení pro získání nových zákazníků.

Zvýšení zájmu o internetový marketing u menších a oborově zaměřených firem se postaraly především marketingové společnosti, které jsou schopny nabídnout klientovi oborové zacílení a nabídnout jim skutečně účinnou reklamu v závislosti na finančních možnostech přímo k jejím potenciálním zákazníkům.

Vytvořit kvalitní webové stránky a čekat až je navštíví zákazník je cesta bez cíle. Je potřeba tomu napomoci, být v pozicích ve vyhledávačích lepší než konkurence na klíčová slova, které Vaši zákazníci zadávají, pokud hledají právě Vaše služby. A dostat se tak do povědomí cílových zákazníků. S tím Vám mohou pomoci právě služby marketingových firem. Díky jejich pomoci tak budete dohledatelní nejen na hledané výrazy z daného oboru, ale například i na specifičtější služby, které jsou pro Vás hlavním nosičem příjmů.“ radí Ing. Veronika Hrubá, marketingová specialistka z projektu LevnýMarketing.cz

LevnýMarketing.cz nabízí svým klientům například SEO analýzu webu, která pomůže firmám se správným nastavením webu tak, aby k nim našel cestu právě zákazník, který hledá firmu ať již pro stavbu, zakázkovou výrobu, půjčku, nákup značkového zboží nebo poptává konkrétní službu.

Užitečným nástrojem mohou být také registrace do tematicky zaměřených katalogů.

Nabídky marketingových firem jsou však daleko rozsáhlejší. LevnýMarketing.cz pro klienty dokáže vytvořit i cílenou e-mailovou kampaň, díky které je možné přímo do e-mailu oslovit potenciální zákazníky podle věku, pohlaví, zájmů a dalších kritérií a vybrat přirozeně pouze ty, kteří na jejich nabídku aktivně zareagují.

Oproti dobám minulým, si nyní můžete pořídit podpůrnou kampaň pro vaše podnikání již v řádech stokorun či tisíc s jistotou, že se vám investice navrátí v podobě vašich nových zákazníků.



Zanechat odpověď

Kolik je 5 + 2 ?
Prosím nechte tato políčka jak jsou: